Stewie escribió:No (se) vale. Està escrit an valencià.
¿y?
Yo ya tengo más que asumido que hablo valencià del Norte, no veo problema alguno en llamarle de una forma u otra. Los que me quieren convencer de que se trata de dos idiomas distintos ya lo tienen más crudo.
Babylon escribió:Pues como no me expliques que has entendido poco voy a poder hacer yo...
No tienes que hacer nada, pero yo he entendido que lo de la lengua te parece una paletada y una pataleta.
Urdu escribió: Tengo fotos actualizadas de mi rabo.
Las mujeres asturianas son tan feas (si no más) que las cántabras, aunque es completamente correcto el indicar la monstruosa naturaleza subacuática (mutagénica en cualquier caso) de los gallegos.
Pues ahi te va una muestra de mujeres horribilis asturianas
Coño, aqui los únicos que pueden considerarse mas históricos que Castilla son los asturianos.
No me hables de los asturianos, por favor. No me hables de los asturianos!
Si no fuera por su gran cagada de la reconquista, ahora con suerte seríamos todos morunos y viviríamos tan felices y con una ilusión.
Además, los Milinkitianos venimos del futuro y tenemos miles de trillones de años de historia. Y no precisamente de historia pasada, que vale pa una mierda.
Urdu escribió: Tengo fotos actualizadas de mi rabo.
PROPUESTA LINGÜÍSTICA PAL CONGRESU NACIONAL DEL CNC Un pocu d’hestoria.- Es angu ya hestóricu y supíu que jué’l Conceju Nacionaliegu Cántabru el primer partíu en tola hestoria pasáa y autual del País qu’emburró y emburra duna jorma teórica y prática pola lingua nacional. Es esti el mayor jitu que dali a un partíu el su aquel de nacional, más entá que las sus pusicionis teóricas u no a favor del nacionalismo, autudeterminación, endependencia, ect., custionis que encontó cumu entarajilación pulítica tamién tenemos de acraciar, difinir y enrobrar. Pal primer Congresu Nacional nel 98 dicidiérinsi un guen de de custionis sobri la lingua: sacar juellas de manu en montañes, apaecer anti los meyos de comunicación en cántabru, que los compañeros que parlen públicamenti en nombri del Conceju jiciéranlo tamién en cántabru, ect,. Dicisionis que, amás d’alegramos pola su correición, pusiérinnos en cambera de un verdaeru partíu nacionaliegu en cuantu al usu y emburre de la lingua, y asina tamién los dos años derréu en cuantu que dellos militantis deprendierin, atreviérinsi a espublicar dellos artículos en cántabru nel Cambera Nacionaliega, y jué cumpliéndosi más u menos lo dicidíu en aquel primer Congresu. Peru no ocurrió lo mesmu col sigundu Congresu nel 2.000 ondi ya lo que presentosi jué una “rebaja” y un rabéu con respeutu al anterior: tolas punencias presentárinsi solu’n castillanu -jasta la lingüística-, escontra de los decidíu nel primeru, pos la que yo mesmu presenté en montañés no arrepartiósi ni tratosi por no ver dentendíu bien -y no estar bien desplicáa la data presentación de punencias-. Asina de tolas juellas de manu, panfletos, prupuestas..., que surdió el partíu dendi el sigundu Congresu nestos 2 años y que allegarin a las mis manos: 5 están solu en castillanu, 5 en montañés y castillanu y 3 solu en montañés. Las ocenas de madureras, chicas toas ellas, que salierin ena prensa sólu están en castillanu. Con ser el solidu partíu que trebaja ena prática pol cántabru, entá no allegamos a lo dicidíu nel primer Congresu, luegu rabemos –dimos cancia tras- y abora nesti no podemos siguir rabandu, pos el ojetivu tien de ser facilitar tamién los debatis en montañés. No val dicir que quien quiea pue parlar asina: hai de aponer los meyos pa ellu, pa que la lingua sea un meyu de comunicación enti los militantis, y estu sinifica tamién dineru, tiempu, inirgía, trebaju y una pogramación jasta dir jormandu militantis cántabru-parlantis, cumu unu los ojetivos prencipalis del partíu ena custión lingüística y por tantu nacional. No val solu deprender; el partíu, tos, tenemos de aponer los meyos pa ellu. PROPUESTA: -El partíu pagará los gastos del deprendizaji del montañés u cántabru a tolos militantis que pídanlo. -La persona que jaga de portavoz tindrá de deprender obligatoriamenti y usalu enas rueas de prensa y apareción en públicu. -Las punencias y libru dellas aprobáu tindrán de ser emprentáas en montañés, cumu dicidiósi anteriomenti.