Cementerio de Gallifantes
- narrador_eros
- Mojahedín
- jubilao
- Milinkitiano
- Contactar:
* john w howard said "last time i saw a gathering like this it was in a shearing shed" (3 hours and 52 minutes ago)
* john w howard said "why not just be a zombie horde and forget being PKers? you might earn some respect" (3 hours and 40 minutes ago)
* john w howard said "then again, each of you having 10 zerg zombies probably wouldn't earn much respect i guess" (3 hours and 9 minutes ago)
* john w howard said "so ignore my comment about being a respected zombie horde" (3 hours and 5 minutes ago)
* john w howard said "so are all you guys really one person?" (2 hours and 37 minutes ago)
* john w howard said "love how all the trujizergs are in numerical order" (2 hours and 27 minutes ago)
* john w howard said "must take a sreenshot" (2 hours and 25 minutes ago)
* john w howard said "if you guys arent all just one pathetic zerger you should really be pissed off with policarpo especially for making your name mud" (2 hours and 15 minutes ago)
* john w howard said "if policarpo could have stopped himself pking people who were just trying to defend against zombies you might have really made an impression" (2 hours and 4 minutes ago)
* john w howard said "but the only impression you made was cheating zerging pking spies. oh well." (2 hours and 2 minutes ago)
Tras lo cual se ha largado, pero ha soplado mi escondite por la radio.
Emigro los míos, pongo trujitrones a salvo (o todo lo contrario, he mandado uno ya lleno a Golosonside a ver lo que dura), etcétera, etcétera...
Al loro curretas, intentaré incharte un poco por el camino...
* john w howard said "why not just be a zombie horde and forget being PKers? you might earn some respect" (3 hours and 40 minutes ago)
* john w howard said "then again, each of you having 10 zerg zombies probably wouldn't earn much respect i guess" (3 hours and 9 minutes ago)
* john w howard said "so ignore my comment about being a respected zombie horde" (3 hours and 5 minutes ago)
* john w howard said "so are all you guys really one person?" (2 hours and 37 minutes ago)
* john w howard said "love how all the trujizergs are in numerical order" (2 hours and 27 minutes ago)
* john w howard said "must take a sreenshot" (2 hours and 25 minutes ago)
* john w howard said "if you guys arent all just one pathetic zerger you should really be pissed off with policarpo especially for making your name mud" (2 hours and 15 minutes ago)
* john w howard said "if policarpo could have stopped himself pking people who were just trying to defend against zombies you might have really made an impression" (2 hours and 4 minutes ago)
* john w howard said "but the only impression you made was cheating zerging pking spies. oh well." (2 hours and 2 minutes ago)
Tras lo cual se ha largado, pero ha soplado mi escondite por la radio.
Emigro los míos, pongo trujitrones a salvo (o todo lo contrario, he mandado uno ya lleno a Golosonside a ver lo que dura), etcétera, etcétera...
Al loro curretas, intentaré incharte un poco por el camino...
Urdu escribió: Tengo fotos actualizadas de mi rabo.
Me alegro de saber que he conseguido quemar tanto al tontolaba este a base de plomazos y bocados, pero es el el que se calentó con nosotros y no al reves, en fin, ahueco el ala y me cambio de barrio, parece que no he sabido pasar muy desapercibido.
Aún no me he logueado, a ver que carnicería me han hecho hoy.
Aún no me he logueado, a ver que carnicería me han hecho hoy.
A la vuelta pasé por al lado de la tuya casa, saqué la cabesa desde mi hauto y grité: CHURETICAS!
una bandada de gabiotar alzó el vuelo, el sol iba sumerjiendose entre las montañias y solo me contestó el eco de mi propia vos...
una bandada de gabiotar alzó el vuelo, el sol iba sumerjiendose entre las montañias y solo me contestó el eco de mi propia vos...
- jubilao
- Milinkitiano
- Contactar:
hombre... tanto como cambiar de barrio... yo me he mudado unos cuantos bloques a la derecha, pero el barrio sigue siendo bastante habitable para lo que lo necesitamos...
Ponte en pie a partir de ya, que paso con los chiquillos (media horita de Cruz Roja de gratis)
pd: En Golosón vaya si se acuerdan, los trujitrones duraron minutos...
Ponte en pie a partir de ya, que paso con los chiquillos (media horita de Cruz Roja de gratis)
pd: En Golosón vaya si se acuerdan, los trujitrones duraron minutos...
Parece que sólo me han matado a lisatartel (de momento) y gracias a los trujitrones, tengo a la mayor parte de la tropa goofy en pie.
A la vuelta pasé por al lado de la tuya casa, saqué la cabesa desde mi hauto y grité: CHURETICAS!
Abuelo, Curreta PH necesita un enema, esta en la puerta del necro, y los STARS definitivamente han venido a este barrio a hacer su agosto con nosotros.
Pvt Shicklegruber said "Curreta, Policaco, you silly lil' PH PKing asswipes, I have been looking for you for a longgggggg time. suffer not PKr's to live among us!!"
- tonetti
- Politóxicomano en chandal
- Ubicación: en el chabolo verde al lao de la panadería del chema
- Contactar:
la leyenda crece:
Paginica dedicada con amor para nosotros:
http://wiki.urbandead.com/index.php/PH_Extermination
- jubilao
- Milinkitiano
- Contactar:
tonetti escribió:la leyenda crece:
joder nene, pos de donde crees que miro yo los perfiles, de la mierda de hilo de coordinación?