rianxeira escribió:Pues según la CIA el 70% son musulmanes
Pero bueno, según la CIA en 1989 los soviéticos estaban lejos de ser derrotados.....
Según la CIA, Olivenza es un foco de conflicto internacional del magnitud chechena, por no hablar del pepinazo en la embajada china en Belgrado... la lista es larga.
The majority of Albanians today are either atheists or agnostics. According to the International Religious Freedom Report 2007[1]: "No reliable data were available on active participation in formal religious services, but estimates ranged from 25 to 40 percent.", leaving 60 to 75 percent of the population non-religious.[2][3][4][5][...]
Documents made public recently by the US government reveal that during the Cold War the West as well as the USSR often referred to Albania as a 'Muslim' country in spite of the officially atheistic stance of the Albanian government. [15]
The trend of declaring Albanians as 70% Muslims and 30% Christians, both of different denominations, and thus as a 100% religious people, or of declaring Albania as a Muslim Country or religious country, still carries on in international media, press, tv and the internet, thus perpetuating misinformation, outdated perceptions and distortion of reality.http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_AlbaniaQEET, los albaneses son lo peorcito, yo he conocido a alguno domesticado y entre lo que te cuentan ellos y lo que se oye en Italia, me queda claro como de estar la cosa en Kosovo.
Ví un documental en el que explicaban la tradición del ojo por ojo, válida en cualquier varón de la familia rival y calculaban que había 10.000 personas sin salir de casa por el tema ese y otros escondidos en el extranjero.
Yo que tú tendría cuidado con ellos, son una fomidable competencia en el mundo de la portería discotequera.