-choppy hair -usually black -septum ring -has a myspace with pictures of her from crazy angles with a TUFF face on because shes so hardxcore -goes to local shows all the time -belongs to a livejournal community called "cuntxcore" or "gungunbangbang" ; or "murderscene". because anything involving guns, or bang, or murder, or glamour, electric, shock, lust, or cunt, is cool in her book -often says things like "SUP NIGZ" or "KTHXBAI" or "I HATE YOU KDIE" or "IM COOLER THAN YOU K" or "SUP IM RAD" on their myspace profile -loves dinosaurs and robots and little girl bows and headbands because its just the way things are in the scene. dont ask them why all of them happen to find all of these things suddenly attractive, because they dont know themselves, its just what TOTALLY SCENExCORE people do.
usually theyre just obnoxious bitches who put on this "scener than thou" attitude and hate everyone else, kthxbai lol.
i am so scene, with my dinosaur shirt and my polka dot headband and my short choppy black hair and my cigarettes and my obnoxious attitude <3 kiss my ass kthxbai see you at the hardcore show tomorrow.
Yo hoy me he descubierto a mi mismo mirando durante minutos a la iguana que tiene mi prima en casa porque me la imaginaba destrozando maquetas de tokio.
Oruga escribió:Pero no me negaréis que el coro de freaks descartados del casting cantando "Ponte el cinturón", cada uno con un tono diferente, es uno de los momentos más grandes de la historia de la televisión española.
Definitivamente lo fue, me estuve riendo un buen rato y no es algo que haga frecuentemente. Todos los freaks del casting ahi, pero los mejores los chou pipol esos, les amo.
El Micky "GORDO" Puig llorando con su camisa con chorreras.
La otra tan diplomática como siempre.
El que tiene cara de loco no hacia más que explicar a la gente porque según él no lo iban a entender que la composición de este notas tiene una estructura perfecta, que era como un espejo, que hacía 5 voces a la vez... bla bla bla... y "que este programa, esa cadena y tú habéis hecho una gran labor social por la difusión de la cultura".
pd: te debo un relato (meloso) en el hilo de traumas desde hace unas semanas, prometo pagar pronto en cuantito tenga 10 minutitos y algo de fuelle. O no.
Urdu escribió: Tengo fotos actualizadas de mi rabo.